Anak-anak Buah Pak Pis

Sembang Kuat Hari ni

Tuesday, October 11, 2011

Kembali Menaip Sesuatu yang Payah

Assalamualaikum dan salam sejahtera para Blogger...

Aku dah tak mengerti kenapa aku tinggalkan Blog aku bersawang macam ni, Mungkin sebab kesibukan yang tak berapa sangat sibuknya, Cuma malas sebab Line tak ado la...

Kerja aku sekarang ni lebih kepada meronda-ronda satu Malaysia, dari satu site ke satu site mengambil masa yang bapak lama, tapi bila sampai site lebih kurang 3 jam keje pon settel...Best tak? huhu

Apa-apa pon aku akan kembali mencarut dan menelaah blog-blog kawan-kawan yang lain..dah lamo raso err tak dengar kekecohan para-para sakura Bloggeria ni kan...Jadi mari mencarut Bersama ku...Kita harumkan kentot yang busuk menjadi pewangi lubang hidung dan lubang telinge kite...k bye..aku nak sambung kije ni..nanti kite borang pasal kerje baru aku ni..meme syok abeh doh..

3 comments:

Unknown said...

uiks.. mencarut.. x bek la...

Aina said...

Alhamdulillah...suka Pis sibuk kerana kerja.hope ia sesuatu yg mengembirakan.

Abg Ijal said...

Selamat kembali pis...kasi buang semua sawang tu...rindu ngan celoteh pis....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...