Anak-anak Buah Pak Pis

Sembang Kuat Hari ni

Friday, August 12, 2011

Aah..sudah...Habisla..

Assalamualaikum...

Aku ada benda nak cakap ni..

Siang tadi aku pergi CC. Bila dah masuk CC ni mula aktiviti :-


  • Log In FaceBook
  • Tengok Katoon
  • Youtube.
  • Blog
  • Main game fifa 2010
Masalah aku adalah. Aku terlupa yang aku dah Log out ke belom akaun facebook aku tu. Damn,,. Bila aku nak log in balik dah tak dapat.

aku sedang kecemasan ni. Jadi, pada sesiapa yang jadi member pada Akaun Facebook aku yang beralamat  di www.facebook.com/PakPis SILA rilek dahulu berhubung dengan aku ok. Sehinggalah aku buat penguguman yang Akaun facebook tu aku ikhtiraf  selamat.

11 comments:

Nilam suhana said...

ok pakpis.. x berhubung.. hahahahha.. biasa la kalau g cc bila buka fb ramai yg lupa logout.. huhu.. nanti lebih berhati2 yer..:)

Diya Lolipop said...

pakpis2 kat cc tu lau org laen ceroboh xtaulah baek tukar password trus lau dah blh nnti..

stellaizz said...

ish ish...abis lahh kena godam ahakzzz....stella pon penah kena mcm tu dulu...lupa nak log out pesbuk time kat cc...tp alhamdulilah..bila bkk blk ok yer xde masalah...:)

Anonymous said...

recover password cepat2 bila dah selamat!

Unknown said...

hehehehehe.. tula mkn semut byk sgt la nie.. tu yg jadi pelupa..

Aina said...

rajinnya pegi cc...:D

Anonymous said...

cool pak pis cool.. steadyy.. hehe berehat sebentar bersama kit kat :D

LindaLittle said...

owhh....camner nih?....

Unknown said...

oh em gee.. abeslah fb pak pis diceroboh nanti..

nurshaf said...

cool, ade gamba2 sensored ke,,hikhik

[sutera kasih] said...

kalau boleh cuba elakkan buka acc peribadi di CC or online guna wireless public..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...