Anak-anak Buah Pak Pis

Sembang Kuat Hari ni

Monday, August 8, 2011

Tak Ingin Aku Jilat Kau Dah, Walaupun Kau Dah Bersolek. Huh!!

Assalamualaikum...

Walaupon kau cute
Walaupon kau pipi kau Pink
Walaupon kau putih gebu
dan
Walaupon aku dah selalu tengok spesis macam kau ni, aku tetap tak nak pegang kau dan melakukan penjilatan di atas tubuh badan kau yang boleh dikatakan bergetah. Ye..ramai yang suka kat kau, dengan gaya sopan kau, dengan gaya lemah gemalai kau tapi aku tetap tidak mengiktiraf kau sebagai salah satu kegemaran aku.

Lain orang lain cita rasanya ye dak??. walaupun benda ni di buat pembedahan plastik aku tak mau gak lah.

Ni apa ceritanya yang aku duk meraban serupa Kucing yang sedang mengalami masalah sembelit yag terancang ni??  tak mengerti bukan? muah muah.

Baru sat ni aku terpikir apa gayanya kehidupan alam lautan yang berada paling dasar lautan, dan carian aku memang best. Adakah anda tahu sotong jenis apa yang berenang menggunakan Telinga??..ada la...

Nama Sotong ni sotong Dumbo :-


Dumbo yang comel ni hidup dalam kedalaman laut Sekitar 300-400 meter dibawah permukaan lautan. Dumbo si cute ni bergerak dengan menggunakan Telinga yang lembut bagaikan entah la susah nak cakap.

Dengan keinginan yang lebih mampat anda boleh melayari laman sesawang yang tidak bersawang ini (Link).dalam link tu jugak ada Video macam mana si sotong cute ni bergerak..Semoga anda tercium-cium skrin komputer ni selepas melihatnya..


16 comments:

Unknown said...

euwww.macam geli je tgk sutun ni..
tp uniklah die brng gune telingee.. :)

Nilam suhana said...

pak pis... sotong rupanya.. hahahhaha.... serius baru tau wujudnya sotong spesis ni..:)

Abg Ijal said...

Meme cute!
Ni masak sambal sedap x? hu hu

MZ said...

comey nyer sutun nie..hehe...

Diya Lolipop said...

suka sotong(sutun)heheh tpi sotong nie gelilah huuh

Anonymous said...

macam comel jer. aku suka dgn benda2 pelik nie. hahaha. jap, apa kena mengena jilat dgn sotong? aku masih x dapat tangkap. slow sikit. maaf bro. hehehe. :)

Pak Pis said...

@Mr.Thinker@Ali

Aku selalu tgk budak kecik jilat sotong time sotong tu digoreng sambal..hurmm

Anonymous said...

Okay, sekarang faham dah. Terima kasih. tp ttp comel. hehe. :)

Pak Pis said...

ha ah kan heheh...cube bayangkan die sedang terkedik kedik berenang

Unknown said...

cumel.. cumel.. tp mcm geli skit la...

Anonymous said...

cute ke??
polik je bntuknye
hoohh

LindaLittle said...

tak leh nak bayang laa camner menda tu dok terkedik2 berenang...tak pernah jumpa...huhu

Bicara Bisu said...

assalam..

folow u back..

eiii sotong per nie..

pelik bebeno..

geli..

[sutera kasih] said...

laaa..sutun rupanya hehe

tp pes taim la tgk sutun ni..

Aina said...

cam muka dugong pon ada kan... subhanallah

sufie said...

suspen SY~ hukhuk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...