Anak-anak Buah Pak Pis

Sembang Kuat Hari ni

Tuesday, August 2, 2011

La..Takkan Bulan Puasa tak boleh Mandi Laut??

Salam..kejeng jeng....Muah lot of love lot of love....

Tadi pak pis melepet kat gerai baza ramdhan member pak pis, kalau bukan bulan puasa kita panggil MELEPAK, tapi ni bulan Puasa jadinya tak nampak macam melepak kalau melepak, Sebab muka semua macam apa tahkan tu yang panggil melepet(tak berdaya).. Gilokan, dah la iman tak kuat pastu tenung ayam percik sampai memercikkan air liur aku, ishhh i like. Nak balik dah takut, takut budak-budak ni drop cakap :-

"Oii pak pis, ni nak balik sebab dengar azan Asar pastu nak sembahyang ke ko nak bukak Pose"..

untuk mengelakkan ayat-ayat kengkawan yang bijak sana tu dilemparkan ke aku, Jadi aku sambung la melepet sambil tengok ayam yang dipercikkan uhhh asyik...tetiba, kawan Pak pis menyapa seorang Pakcik yang juga berniaga kat situ :-

kawan pak pis  : "Mano cik? "

pakcik peniaga : "ada hal la aku..aku nak ke Port Dickson jap la,"

kawan pak pis  : "Ado apo?" Mandi Laut ko?"

pakcik peniaga : "Tak tak... ada masalah kat sana la"


Jadi...aku tanya kat member aku ni, "..asal acik tu leh jawab "TAK TAK" kah kah kah ".

Gila ke mandi Laut bulan-bulan Puasa, orang puasa kau pergi mandi air laut buat apa??, kok nanti termunum bergelan-gelan air garam tu camna?, Air laut terkena bibir lalu kau menjilat bibir itu, lalu lidah dapat merasa kemasinan air laut..ha camna??...dekat 15minit gak la jadi Happy Hour kat situ...Pastu pak pis pun ajak la member pak pis Berpuasa balik.

"oii oii Jom puasa, dah gelak terlampau ni "

oooo ok  ok ok..

jap jap : aku menyesal melepet ngan member aku ari ni, esok tak nak lepak ngan diorang, diorang tak bagi ayam percik free pon ..huh...kurk kruk (Perot lapa).

7 comments:

Unknown said...

hihi aksi menggugat iman tol,dok tenung ayam percik tuu..
pak pis..pak pis..(geleng kpala)

Nilam suhana said...

hahahhaha... kelakr la... tapi kalau mandi laut letih ooo... memang lebih potensi untuk x berpuasa...

yer2.. sok pak pis jangan lepak k... kalau lepak minta ayam free k...

Diya Lolipop said...

air laut pon jd nak btal pose kan,hehehe,zippo2 opps!! pak pis :)

Unknown said...

heheheh sian pak pis.. rupe2nya ada hati nak kecek ayam percik tue.. isk.. smlm akak cari ayam percik kat bazaar xde plak.. errmm...

LindaLittle said...

KIHKIH..lain kali masa nak lepet tu...niat nak beli...insyaAllah dapat free...

sedap nyer ayam percik...

[sutera kasih] said...

hehe..ada2 saja pak pis ni..

Sya_Merpati Putih 88 said...

ade bakat melukis pak pis...
kalau mandi laut siang2 takut batal puase lak nnt..sbb tue lah tak leh mandi laut...huhuhuhhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...