Anak-anak Buah Pak Pis

Sembang Kuat Hari ni

Saturday, August 6, 2011

Sayang Lagila Mencintaimu Abangku

Assalamualaikum...

Uuumangai..ayat kau dah macam "Monyet MR.OS Mintak Pisang Lak"...jom ngompat??

Tadaaa...ni bukan aku dengar ke ni bukan aku pisahkan telinga aku dan letak dekat orang yang sedang Hot bercinta atau apa. Ni yang selalu bebenor kita "Tengok, kita baca dan kita Lihat"..Lagi-lagi kat Pesbok..(asal aku tak leh Login Pesbok?)

 Aku tengok orang yang pergi Opis pakai seluar hitam, pastu kalo dia naik pangkat dia pakai seluar warna Hijau gelap tu kalau lelaki, kalo perempuan lak dia naik pangkat kain betukar menjadi biru pekat lak. ha ah...budak sekolah menengah la yang aku maksudkan..

Handa bona budak sekarang berlapbiu-lapbiu kan..geli pun ado yo, tapi nak buat macam manakan, Dah sekarang ni guna slogan "Dunia tanpa sempadan". Tapi srius aku tengok, kalau awek skolah menengah yang ketiak masih basah dan masam dah pandai melafaskan kata-kata macam Tajuk aku tu, aku tengok dah macam Monyet MR. OS mintak pisang pulak dah..

Kenapa gedik sangat dik??..Adik kene ingat Ketiak adik masih berbau masam, Maksudnya adik belom mampu nak beli minyak wangi yang berkepala Putih untuk di gosok dan di layan pada permukaan ketiak yang masam lagi hitam..Malahan jika adik-adik mengosok permukaan ketiak itu akan terhasillah jua gulingan daki hitam kemasaman menandakan daki yang diperam...

Adik cakap : Cukup !!..cukup !!...cukup diatas penghinaan ketiak adik, mane adew adiq Tounjuk kat Pak pis ketiark adiq camneww...

Pak pis : Nanti dulu dik.. baca la pak pis nak tulis lagi ni adui ai...

Adik cakap : Boleh tuju lagu??

Pak pis : Silakan...

Duduknya saya disini sambil membebel dan menaip adalah untuk menyedarkan adik-adik semua kesan dari tindakan adik-adik tu :


  • Adik nampak gedik dan mengelikan, sebab bila korang cakap macam tu aku mesti terbayang ketiak korang yang bertompok kat baju kurung sekolah- Sejarah mengajar kita(time aku skolah dulu banyak gak aku tengok)
  • Adik akan Nampak bangang kerana adik masih bawah tanggungan mak bapak.
  • Adik akan Terjebak dalam kancah Rencah nafsu, sebabnya ayat itu mampu merangsang pakwe korang punya adik lelaki untuk bangun dan melakukan senaman.
  • Adik dah jatuhkan Level gadis Ayu...
  • Adik akan adik akan dan adik akan....bla bla bla...
Aku membebel pon bukan masuk dalam otak adik-adik pon..Jual la mahal sikit dik, kau tu perempuan dik, tak cun dan jatuh level level@label kalau keluarkan ayat camtu, Lain la kau dah kawin..hahah dapat gak kasih sayang orang yang dah kompom nak sehidup semati dan membahagiakan adik..

Pak pis cakap sebab pak pis pon dulu pernah berada kat skolah menengah dan pendapat pak pis ni adalah dari pengalaman pak pis tengok kawan-kawan pak pis dulu, jadi tak ado paedah ehh berlapbiu zaman Skolah ni, merugikan lagi ado la...

Jadi sekiranya adik teringin nak mengucapkan ayat camtu sila ingat kata-kata Nasihat Sepanjang Zaman Pak pis ni : 
 "DAH MACAM MONYET MR.OS MINTAK PISANG"

18 comments:

Alya Esprézzo said...

hahahahahaha..tau tapeeeeeee!! nie siap panggil Ma Pa tau PakPiss..hahaha golii denn golii..hahahhaa

alya follow PakPis :)

Diya Lolipop said...

name cinta monyet 2 mcm monyet mr os mintak pisang hehehehe,zaman sekarang budak sk makin menganas...;)

A'an said...

Ahaa agak laa. Memang geli kalau perempuan buat macam tu.

Amirul Aqiim said...

kawan aku kapel..
panggil mama papa..
geli lak aih dengar.. =.='

Mr.Thinker@Ali said...

hahaha~ Ini entri bikin gua ketawa lar bro. byk betul. lagi2 bab kancah rencah nafsu tu. byk kes dah zaman skg nie. giler murah nilai seorang gadis itu. akhir zaman? tepuk dada tanya selera.

Abe Goreng said...

Cinta Beruk di zaman sekolah. Masing2 gatal nk mengawan.HUAHUAHUA.

sakurasue said...

tompok kat bju skolah? haha gelinyeee~

ghab van hal said...

monyet minx pisang nampak comel la pakpis. baik monyet minx terajang...kekke...bau hamis itu memang terbaik kalau dalam bas masa balik sekolah. huhu..

Sufinah Yussof (SY) said...

ermmm~ macam2. ade SY jumpa, umor baru tingkatan 1 tapi bercakap pasal pakwe mengalahkan orang yang dah umor 20-an. memang tahniah la. maju betol mereka.

fathiahRAIHANA said...

budak2 skrg pndai trlebih , haha
harap2 la adik2 cek tak mcm tu

linda a.k.a ibusumaiyah said...

SUNGGUH MENCABAR NAK BESARKAN ANAK-ANAK SEKARANG NIIII....MENAKUTKAN...!!!

miss qis said...

hehe ,, klaka laa .. tp nk buat mcm mne .. dh mmg zaman skng .. bdk2 lg pro dr org dewasa .. haha .. cyala pak pis ..:)

Queen F said...

budak budak sekolah zaman sekarang ni, macam wajib pulak kena ada pakwe.. aku pon tapaham.. -.-' betul pak pis, tak payah nak berlebiu sangat laa nanti dah besar panjang baru nak nyesal sebab tak belajar rajin2 macam aku ni haa -.-'

stellaizz said...

cinta monyet...hik hik hik geli2 tompok2 itu uwekkkkkkkkkkkkkkk

Abg Ijal said...

keh3....hadeh...budak skolah2!!
Ada yg 'Cinta Kristal' tu lg geli!
Haddoi!!!

QueeN TerataI said...

mkn pun mak bapak yg tanggung ada hati nak bercintakan... nnt g dating pun guna wit mak bapak bg tue...

belajarlah rajin2 wahai adik2.. kelak hidupmu terjamin...

SITI NOORNADIYANA said...

mesej yg bagos! eh pak pis org nogori ke? :D

kunjungan bls & done follow sini. thanks! :)

[sutera kasih] said...

boleh tuju lagu tak pak pis?hehe

pak pis rajin2la nasihat adik2 k :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...